سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :20740
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/2/29
12:23 ع
همایش کوهنوردی بسیجیان رودمعجن جمعه 18بهمن87 - رودمعجن

 

همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان رودمعجن در یک حرکت نمادین به قله ی شصت واقع در منطقه چنار صعود کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند.

در این همایش که با حضور70 نفر از بسیجیان صورت گرفت ، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص 33 شهید روستای رودمعجن گرامی داشته شد.مقدمات این مراسم به همت پایگاه بسیج و مدیریت دبستان شهید شجیعی آقای صفار و دهیاری محترم آقای نیکو صفت فراهم گردید.

با توزیع دعوت نامه ها بین بسیجیان قرار بر این شد که روز پنج شنبه 17/11 ساعت 15 جلسه ی توجیهی با حضور مدعوین برگزار گردد.ساعت حرکت 8صبح روز جمعه از جلوی مسجد امام خمینی (ره) تعیین شد.

شرکت کنندگان ساعت 9صعود خود را از دهن کال کجرا آغاز و بعد از پیمودن مسیری نسبتا دشوار بدون هیچ مشکلی خود را به قله رسانده و پرچم ایران عزیز را برافراشتند و غرور و عزت خود را باری دیگر به اثبات رساندند.پایان مراسم همزمان شد با لحظات ملکوتی اذان ظهر که به امامت حاج آقای نقیبی در کنار تلخ کجرا بر پا شد.توزیع ناهار نیز در همان مکان به عمل آمد.در اینجا شایسته است از کلیه عزیزانی که در برگزاری این همایش نهایت تلاش خود را به کار بردند ، به خصوص حاج آقای روشنی(مسئول پایگاه و آشپز ) قدردانی نماییم.

امیدواریم این همایش سر آغازی برای برگزاری مراسمی پرشکوه تر باشد.                          إن شاء الله

                                           نگارنده: جواد تقوی رودمعجنی

 


87/11/21::: 5:46 ص
نظر()
دعا